Du är rolig om du tror att jag har mindre ...

Du är rolig om du tror att jag har mindre makt än dig din råtta :). Sha påväg t skolan nueee de fredag weiii ska fkng sova och ALDRIG Vakna aha aha aha :) driv -.- mänmän vete vad som händer i helgen jao :) säkert kaos som vanligt med medhjälparen Alicia :) hihihi. Aso om varje dag jag går den här vägen t skolan de alltid samma kille som går förbi,han kollar på mig och fkng ler,lovar en vacker dag han kommer lägga en soppsäck på mig och våldta mig . . . . Eu :'( ...menmen idag första lektionen vi ska se på film . . . Nice ,efter skolan måste dra t mormor eftersom att hon har opererat sig ,inte värsta grejen men ändå,de tunga är att hon bor en gård ifrån skolan min :) hihi.aja skit på er fan snorungar :) <3 Kärlek


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0