Pappa? Kan du inte bara komma tbx t oss?,a...

Pappa? Kan du inte bara komma tbx t oss?,allt skulle vara så mycket enklare då jag lovar !!.. Ingen fattar hur mycket jag saknar dig! Du lämnade så stort hål efter dig! Som ingen ingen kan fylla!.vet inte hur jag ska klara att gå med de här såret i hjärtat i resten av livet?,folk skadar mig och gör sår i mitt hjärta,men skiter i dom,dom läker med tiden! Men ditt kommer att stanna där för evigt!,alla våra stunder tsm är nog allt jag behöver!,men pappa älskling jag lovar att göra dig stolt när du tittar ner från himlen! Ska stå upp till toppen! Ska visa världen vilken dotter antonio har fött!.pappa minns när du verkligen hatade folk för deras äckliga obeskrivliga falskhet! Nu fattar jag varför du brann så mycke! Men va stark och sket i dom! ..de ända jag vill är att gå i dina fotspår <3. Pappa . . . Jag fyller år om nästan en månad...varje gång nu efter att du gått så känns det inte bra att fira någon utan dig som du alltid brukade vara med på . . Minns en gång jag fyllde år hade kalas du va lixom han som fixade musiken och fick alla att skratta! Aso omg saknar dig så mycket!! Orkar inte :(min egna ängel! Önska bara att du kunde vara med när jag fyller år! 12 år med dig sen var jag tvungen att börja om...ingen annan än du är värd mina tårar!.ses snart pappa! Du lever i våra hjärtan och i minnen <3 <3 <3 du va inte bara världens bästa du va världens bästa man!


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0