Shaa kollade nyss på filmen "i taket lyser...

Shaa kollade nyss på filmen "i taket lyser stjärnorna",började gråta :( juste Alicia slaggish här fifan :) menmen HAHAHAHA måste berätta en sak...(I mitten av centrum) 1.jag kastar godis på idioten(Alicia) 2.Alicia får damp och säger sluta 3.jag fortsätter mer 4.Alicia börjar bråka. 5.vi börjar drar varandra i håret 6.vi fortsätter ännu mer. 7.de slutar med att vi håller varandra i händerna och går :).K Ä R L E K . HAHAHAHA ifilmen killen ba t tjejen"kom vi går och ser min klockradio" HAHAHAHA min gud shiiitman :) aja herrå :) juste i vällingby de va värsta psykotanten :-o hon börja dansa o jag vet inte vad, Haha får visa er video sen ;) herra kattungar ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:-*


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0