Shaaaa :) idag vakna jag och Alicia runt 1...

dsc03019 (MMS)

Shaaaa :) idag vakna jag och Alicia runt 11 sen hon mådde sämre så lämnade henne t centrum skulle ändå lämna filmen tbx aja sen kom hem städade undan från igår och sen ringde upp Madelen bad henne följa med t vällingby skulle köpa ett par grejer sen träffade asma där och Madde hade bestämt innan med faia att hon kunde följa med eller något sen efter ett tag träffade Rania :) fett chillig dag :b ,ehm hittade äntligen laddaren till min kamera! :) vände upp och ner på hela mitt fkng rum så kollar jag i skåpet i hallen så ligger den där -.- ville svära sönder mig fan . . . Menmen efter vällingby så kom Madelen hem t mig vi åt sen klippte min mamma mitt hår och noppade mina ögonbryn ;). Aja skola imorgon -.- orkar jeans får bli mjukisar k.bry jag vet att ni bryr er -.- klockradio HAHAHAHA.aja kram på er:)


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0