Shooo sexiii idag var jag med Madde typ he...

dsc03054 (MMS)

Shooo sexiii idag var jag med Madde typ hela dan?...ehm slutade skolan runt 15.00 fkng orentering i en jävla skog.sen skulle vänta på Madde som slutade kvart över 3 sen hon skulle på läxhjälp lite så följde med sen vi drog t henne käkade lite sen vi skulle träffa en kompis fast min mamma ringde sa jag skulle hem o äta så vi tagga t mig lite sen a ehm KOMMER DÖDA MIN LUR FKNG IDIOT LADDAREEE -.- Aso idag när jag va ute så såg man tusen tjejer som va uppfixade bara för att man går t skolan? -.- jag idag vaknade och kollade rakt på mina mjukiskläder,grejen är att jag blir alltid fett trött efter skolan och när jage trött orkar jag inte leka fin,är inte heller den där tjejen med dom finaste kläderna,klär mig normalt! Klär mig bekvämt helt enkelt! :b oki menar då inte mjukisbyxor varje dag,menar jeans och någon enkel tröja..aja vete vad som händer imorgon :) menmen hare bäst :-*


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0